måndag 6 oktober 2008

Goda råd?

Goda råd. Är de till för att följas eller? :) Jag var på hälsoundersökning i dag. Fick lite nyheter (?) om att min kondis ligger på "medel minus" eller "låg plus". Jaha. Tell me something else I already know. Hur som, hon poängterade vikten vardagsmotion. När jag åkte hem i dag så köade jag för att få åka rulltrappa. Stillastående. *applåder och visslingar* Men i alla fall. Jag ska ju rida i dag. Och cyklade på undersökningen. Och sprang till pendeln. Så det så.

Fick mig lite helighet i går hos fina G. Det var härligt. Jag tycker att alla borde få ha en egen fin G. Det skulle göra världen bättre. :)

I dag hade jag möte med en affärsjurist från Svensk Handel. Herregud, det är så intressant så jag blir galen. Jag vill aldrig gå hem, jag vill jobba hela tiden om det bara var såna här frågor. Jag vill iofs heller aldrig gå hem när jag jobbar med rekryteringen. Det finns så mycket intressant att lära sig, och alldeles för lite tid. Mitt hem faller i sär... Min jävla garderob blir aldrig klar. Avloppet blir aldrig rensat (det är det nya stora projektet efter garderoben). Ma kommer hit i morgon. Kanske, kanske får jag ordning på garderobshelvetet då. V var snäll och köpte kilar att sätta in under botten på garderoben. Det kan också hjälpa. Jag hoppas fan det...

Min vän har en stor fet apa i sitt bagage. Hon har varit så himla stark och lämnat honom och hans skit bakom sig, börjat träffa andra och försöka ha kul. Tills apjävlen dyker upp var tredje vecka och gör sig påmind. Vad fan är det för fel??? Tesen som vi jobbat efter "They always come back" får mer och mer substans för varenda jävla dag som går. Hur svårt kan det vara att ha en kärlek i taget? Att faktiskt bara ge sin kärlek till en person? Jag lovar och svär, att den dag jag inte kan hantera ett tvåsamt förhållande, så ska jag fan skjuta mig. Skjuta mig. Ni har det här - Skriftligt. Mi - Mina tankar är hos dig. Låt honom inte förstöra dig mer.

Rida i dag. Ska bli härligt! Jag har inte ridit på två veckor nu och längtar verkligen.

So long. /A

Inga kommentarer: