lördag 4 oktober 2008

Klockan 21 en lördag kväll

Klockan är strax efter 21, det är lördag kväll och jag funderar på bra anledningar att vara vaken - Fler än att folk ska tycka att jag är konstig om jag går och lägger mig nu. Slog mig just att jag ju faktiskt är vuxen och bestämmer själv, så när jag är klar med det här så ska jag krypa i säng med min bok "Tusen skärvor tillit" av Helena von Zweigbergk. Mycket bra.

Har tvättat en massa i dag så nu är det rena väldoftande lakan i sängen och inget smul. Underbart. Har dock planer på att äta chips i sängen i morgon bitti så då kanske det blir mer smul... :)

V kom hit vid 15-tiden, och vi har bara pratat, pratat och pratat, lagat mat och delat en flaska rose. Mi kom förbi och käkade och Eme och Da var också här. Lugnt och skönt, och jag har haft mysbrallor och ingen bh på mig sen jag kom ur duschen. Fy fan vad skönt. Inte ens mascara har jag haft, trots att jag haft besök. :)

Sängen ropar. Got to go. So long. /A

Inga kommentarer: