tisdag 18 november 2008

Detta kallar jag chipspåse...



Det här är vad jag kallar en chipspåse. En papperskasse från OLW fylld med chips, nötter och ostbågar. :) Man kan också kalla det för en påse lycka. :) Jag fick den här i går av en tjej som jag rider tillsammans med. Hon fick en påse böcker av mig för några veckor sen och nu fick jag det här. Vi förstår varandra, hon och jag...

Ridningen i går gick jättebra, och jag fick stifta mer bekantskap med kompisen Van Halen. En riktigt trevlig kis det där, men ingen av mina favvosar. Vaknade dock i dag utan huvudvärk och det var helt underbart. Tror att ridningen är superbra för min nacke och mitt huvud. Nu har jag iofs ont i huvet igen, men i alla fall - En morgon utan huvudvärk är ju en morgon utan huvudvärk. :)

So long /A

Inga kommentarer: