söndag 16 november 2008

Skönt att vara fina G's flickvän...

Det är skönt att vara flickvän till fina G. Ni skulle bara veta hur bra det är. T ex, han tar av sig ena vanten för att hålla mig i handen. Han plockar ner kaffemuggen och assietten från högskåpen som jag inte når till. Han kliar mig på ryggen utan att jag behöver be om det. Han pussar på mig ibland mitt i natten när han tror jag sover. Han vet när han ska låtsas att han inte tycker jag är fånig bland alla mina nojjor. Han säger dessutom att han tycker jag är bäst. Är ni med? Hur bra är inte det??? Jag känner mig lycklig ända in i magen...

I går var vi och tog ett glas champagne/en öl på Och himlen därtill - Väldigt fin bar, men mycket folk. Vi åt sen middag på Elies på söder, trevligt och helt ok mat. Hemma tidigt, kollade på film och bara myste. Härligt.

I dag träffade jag Tessa från Arbetsrätten och gick igenom tentan - Jag har lite plugg att ta igen, men jag tror nog att jag klarar den i alla fall. Det var tydligen ganska många som inte klarade den och som jag kommer att träffa på fredag. Inte för att jag tycker det är bra att de kört, men det ska bli kul att träffa dem igen. :) Det var dessutom supertrevligt att träffa Tessa igen. Hon är en riktigt bra tjej, ambitiös och varm.

I kväll var jag och G på försenad farsdagmiddag med hans familj. Första gången på över 10 år som jag introduceras i nåns familj som flickvän. Det var stort. Som tur var, så var de väldigt trevliga, sociala och nyfikna. :) Jag inbillar mig att jag blev godkänd. :)

Nu: Säng. Bok. Chips. Life is good. So long. /A

Inga kommentarer: