onsdag 5 november 2008

Fölsis

Jag har fölsis i dag. Hipp hipp hurra för mig! Jag firar också 5 år på AdLibris i dag. Det är nog mer att fira än att jag fyller dirty whore. Eller 44 som Emelie så snällt sa i morse... Jag frågade henne om hon kom ihåg min 40-årsfest och då först kom hon på att hon sagt fel. Å andra sidan - Om jag varit 44 så hade jag ju varit otroligt välbevarad. Nu är jag mer som 34+...

Mamma kom igår och när jag kom hem höll Emelie på att laga mat! Underbara lilla flickebarnet! Helt underbart! Det blev hemmagjorda klyftisar, kyckling, bea, sallad och Emelies hemlagade salladsdressing. Hon kan hon, men så har hon ju att brås på också... :)

I kväll blir det mammas danska biffar. Det går inte av för hackor det heller. :)

So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Myspysigt, kramar