torsdag 20 november 2008

Lycklig

Jag är lycklig. Lycklig. Ända in i innersta magen. I går var fina G hos mig. Det första han gjorde var att dammsuga - på eget initiativ. Jag hade sagt att jag skulle fixa det innan han kom, men han propsade på att göra det. Han är inte bara söt och fin, han är användbar också. :) Bästaste killen. Och han tycker om mig. Mig.

Jag har pluggat den del arbetsrätt också. Det känns som det mesta sitter. Jag ska ha Ma och Mi på macka och te i kväll - Och läxförhör. Det ska bli intressant. I morgon klockan 9-14 är det tenta, sen blir det massage (återigen - Tack bästaste) och sen har jag bokat G med champagne. Ingen dålig fredag om jag får säga det själv. :)

I morse jag var på KBT. Jag tror faktiskt att det är bra. I dag fick jag lära mig tillämpad avslappning. Det tog typ 10-12 minuter och var superskönt. Jag har i hemuppgift att göra det minst en gång om dagen, så jag får nog lägga manken till och sköta det.

Nu: Lunch. Hemlagad lasange och sallad med fetaost. En bra dag i dag. So long. /A

Inga kommentarer: