tisdag 4 november 2008

Sunkit. Sunkigt värre.

Sunkit. Det var sunkigt. Och jag var sunkig. Det var nästan alla andra också. Men herregud vad roligt! Skitskum musik och människor som jag inte riktigt vet var man skulle springa på annars. Det var G, min Ma, G:s Ma och några andra tjommar. Vi drack några öl och några öl. Typ. Stuffade lite och skrattade mycket. Kom hem så där efter 1 nån gång. Alldeles för sent, men i alla fall. Är sjukt trött just nu, men så har jag heller inte haft världens bästa morgon. Någon är arg på mig och det känns inte bra. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att reda upp det.

Var på KBT i dag. Kognitiv beteendeterapi. Jag ska lära mig att bete mig som folk. Ungefär så. Jag har inte så mycket att rapportera. Måste fundera på det en stund till först. Sen ska jag berätta.

Läste min goda vän Mi's blogg. Den var ytterst kryptisk, så jag måst maila henne och fråga vad den betydde. Ni hittar hennes blogg här --> http://www.m-iahs.blogspot.com/

So long. /A-bakis

Inga kommentarer: