torsdag 27 november 2008

Presentkort

Han som hade tappat sin mobiltelefon i snögloppet (hihihi...) kom och hämtade den hos mig på jobbet i tisdags och hade med sig ett presentkort för 2 på bio - Helt snällt! Jag hade ju just inte gjort nåt, men jag insåg sen att han var helt galet glad att jag hade hittat telefonen! :) I like nice people! :)

Har varit på lunch med H i dag - Jättemysigt, vi har inte setts sen begravningen för hennes pappa, och det var skönt att bara få sitta ner i lugn och ro och prata lite. Efter det var jag på tentagenomgång på universitetet, och det var bra. Nu känner jag ännu mer att jag gjort bra ifrån mig och att jag faktiskt inte hade gjort några fel, snarare att jag inte svarat 100% på nåt, men grunderna hade jag. :) Skönt det.

Snart har jag jobbat klart för i dag (det har jag egentligen inte...) och ska få åka ner och korva på soffan hos fina G. Längtar.

So long. /A

Inga kommentarer: