måndag 17 november 2008

Måndag måndag måndag

Vaknade före klockan i dag, inkrullad i mitt stora täcke, genomsvettig och med världens huvudvärk. Hua. Måndag. Tog mig upp, duschade, svalde en cocktail av piller och gav mig av till jobbet. Rätt okej. Efter frukost och kaffe gick jag igenom lönerna som min fantastiska assistent har gjort, sen blev det lunch, hemfärd och eftermiddag med Arbetsrätt. Har gått igenom allt utom diskrimineringslagen, så jag har gott hopp om att klara min tenta på fredag. Gjort toksnygga anteckningar, pratat med mig själv och låtsats att jag är arbetsrättsjurist. Riktigt roligt! :) Pluggade effektivt i över 5 timmar och nu ser jag fram emot ridningen med större entusiasm än vanligt. :)

Kommunikation på väg med min vän. Det känns bra. Hoppas att allt löser sig och att vi kan förstå varandra.

Skickar goda fina underbara varma lättsamma friska tankar till fina G som inte är sjuk utan bara lite snorig. :) Puss.

Nu: lite lathet. Sen: ridning. Sp long. /A

Inga kommentarer: