lördag 22 november 2008

Åhhh, vilken underbar fredag!

Alltså. Jag gick in, skrev 15 A4-sidor svar på min tenta. Tvekade bara på en fråga men skrev i alla fall ett svar. Och gick ut efter 3 timmar med en ruggigt bra magkänsla, och jag tror att det har gått asabra. Åt lunch nere på Västermalm, tog en kaffe och läste svenskan i lugn och ro innan jag gick på DagSPA Västermalm och fick en halvtimmes massage. Underbart skönt - de hade uppvärmd massagebänk och riktigt mysigt homey stämning. Tack fina G för det! :) När jag var klar åkte jag ner till G och fick Champagne och lite omtanke, och sen var vi ute och åt middag. Mycket mycket trevlig dag och kväll. Somnade på soffan med fötterna i mannens knä och blev sen vallad upp i loftet när det var dags att sova på riktigt.

I dag skulle syster komma med sina barn. Det gjorde de, om än 1,5 timme försent. Tack för det SJ. Hur som - vi har umgåtts hela eftermiddagen, varit och tagit en öl med G, ätit tacomiddag och nu vill vi ge barnen valium så att de håller sig lite lugna här på de 35 kvadratmetrarna. :)

So long. /A

Inga kommentarer: