fredag 7 november 2008

Fredag = utvecklingssamtal och begravning

Hade utvecklingssamtal med VD P i dag. Det gick riktigt riktigt bra. Skönt. Hade gruvat mig lite, mest inför samtalet om min 50%-iga övergång till Bonnier. Allt gick bra och jag har företaget i ryggen och det känns toppen. Jag ska gå in där och rocka. Det är det jag tänker... Moahahahh...

På eftermiddagen var det begravning för H:s pappa K. Det var jättefint, men otroligt sorgligt. Människor borde sluta dö. Det är för jobbigt. Det är för sorgligt. Skönt att kunna vara dör för H i alla fall, och barnen.

Middag med mor, Eme och Ma på kvällen, på Nirvana. Mycket trevligt. Efter god mat, några öl var vi duktigt fredagströtta och går faktiskt och lägger oss redan vid kl 22... Hahahha... Så är är det när man blir gammal...

So long. /A

Inga kommentarer: