måndag 3 november 2008

Världen kretsar kring mig?

Ibland tror jag att världen kretsar kring mig. Ibland inser jag med full kraft att jag är inte ens är flugskit på jorden. Hur som helst. I dag är jag grymt nöjd - Jag vet egentligen inte vad jag har gjort, men plötsligt har jag bara 14mail i min inbox. FJORTON stycken. Det är som ett under. Nu frågar du säkert dig själv om jag tog de resterande 50 och bara kastade i Borttaget-mappen, men nä, serrö - Jag har åtgärdat allt jag behöver och ska. Det är en fin känsla. Trots att världen inte kretsar kring mig.

Jag ville ta en bild och lägga upp här i dag, på nåt annat än hästar, så att min blogg, som för övrigt är sjukt tråkig, skulle få lite glans. Jag hade ingen bild. Så bloggen får fortsätta att vara tråkig. Du måste ju inte läsa den, eller hur?

Nu: Kaffe. Med mjölk.
Sen: Middag med Marina och Sunkit med några skumma typer. http://www.sunkit.com/klubb/index.shtml

So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Härrigud! Det här var den galnaste kvällen i mannaminne! Idag känner jag mig dock inte lika galen........... *gäsp* :o)