tisdag 13 januari 2009

Alltså...

Titta på bilden här nedanför. Titta på den. Man kan ju bli lycklig så det spritter! Kärleken heter Halali och var väldigt yster i går! Sensast jag red henne var hon lugn som en filbunke, men jag märkte redan i spiltan att hon var busig. Första halvtimmen gick bra, sen ville hon bara galoppera och skutta det lilla livet! :) Inte ondsint, som i "jag vill slänga av dig" utan mer lite busigt och fnattigt! Helt otroligt roligt! Tänk, en timme i stallet och jag är som ny. Inte alls svart. Det, det är lycka.

Nu ska jag samla de goda krafterna. De som säger mig att det ska bli jätteintressant, lärorikt och roligt att börja på Bonnier (till skillnad mot de i går som sa att det skulle bli läskigt, tråkigt och inte alls bra). Jag tror faktiskt att det kommer att bli bra. Jag kommer jobba där torsdagar och fredagar, och på AdLibris på kontoret måndagar och tisdagar och Morgongåva är onsdagar. Det kommer nog blir bra, fast lite flängigt nu fram till kontoret flyttar efter till Luntmakargatan. Wow! Positivism! Me like!

I morgon, tror jag, kommer tjejerna till mig och äter soppan som vi inte åt i lördags. Det ska bli trevligt - som vanligt! Ma får rapportera om sin helg i Milanoooo och vi får vara avundsjuka och le och säga Åhhh, vad gott, och Ahhhh, vad fin och mena det. :)

So good. /A

Inga kommentarer: