fredag 2 januari 2009

Hmmm...

Jag bloggade i dag på em. Den kom aldrig fram. Fast fan, jag har för mig att jag kollade på den, men antingen är jag eller internet lite CP... I alla fall. Nu har jag och fina G varit på middag hos hans föräldrar - Mycket trevligt! Hans mamma hade lagat jättegod köttfärslimpa och hon hade till och med försökt bara glutenfritt bröd till mig!!! Tyvärr blev det inte så bra (vilket glutenfritt blir det???) men i alla fall - hon hade ansträngt sig helt mycket! Söta snälla Inger! Tack.

När vi skulle åka hem så missade vi tåget, och då tog vi en öl på lokala haket i Jakobsberg -Moahahhahah - Jätteroligt. Vilka människor det finns! Det var hur som helst helt trevligt och vi hade det bra.

Eme var i Vällingby i dag och kollade på Idol-vinnare med bihang - det hon vill se är Robin Bengtsson och jag har i flera veckor sagt att säger hon Robin Bengtsson en jävla gång till så slänger jag ut henne... Hur som - Hon hade typ rört honom med två fingrar så de kan hon aldrig tvätta mer... Herre gud, dessa tonåringar (men jag är glad att hon fick träffa honom....). hon vill att jag ska skjutsa henne och kompisarna till Mjölby i morgon för att se dem igen. As if. Hon hotade med att ta tåget. Varsågod sa jag, men du får betala själva. 800 spänn. Hon ville inte. Så mycket för Robin B...

So long. /A

Inga kommentarer: