torsdag 15 januari 2009

Efter garderob kommer badrumsskåp...

Alla (?) ni som följer min blogg kommer väl ihåg garderoben från helvetet? Mmm, jag också. Jobbigt, för i går morse när jag kom in i badrummet såg det ut som någon hade flyttat mitt badrumsskåp 15 cm. Spöken? Nej, men vattenskador på skåpet, som gjort att det typ sjunkit/vikit ihop sig nere vid benen, och lutade värre än tornet i Pisa. Det är typ ganska smalt och högt och FULLT med prylar. Bara att plocka ner alltihopa i korgar och börja fundera på:
1. Var slänger man ett gammalt IKEA-badrumsskåp utan bil?
2. Hur får man hem ett nytt badrumsskåp från IKEA utan bil?
3. Hur får man ihop ett IKEA-badrumsskåp utan motivation?
Alla tips mottages tacksamt. Om du har möjlighet så är det okej att åka hem till mig under dagen, hämta det gamla skåpet och ställa dit ett nytt. Det skulle göra mig väldigt glad. Jag bjuder på finfin middag om du ordnar det. Verkligen, finfin.

So trött. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Räcker upp handen som frivillig ihopsättare! Me like Ikea-möbler! :)