söndag 4 januari 2009

Hockey, öl och poker

Levererade några kalla till fina G innan vi for till Hovet och var med på förfesten före matchen. Några öl, några goda skratt och lite umgänge senare drog det i gång - Tyvärr gick det inte så bra som det borde, men det var otroligt roligt och härlig stämning! Efter matchen samlades vi hos G och drack några öl till och spelade poker! Jätteroligt! Jag vann faktiskt en av fyra rundor - Inte helt illa för en newbi som jag. :)

Sov länge i dag och kolla sen på film, var och käkade indiskt och sen var vi bara otroligt heliga på soffan, jag och den fine. Får nypa mig lite i armen ibland och undra vad jag gjort för gott för att förtjäna det här? Jag är så lycklig med honom....

I kväll kommen äääääntligen fina Ma hem! Underbart ska det bli att träffa henne igen! Vi ska på Sunkit i morgon kväll och har Jollen som backup - Man vet ju aldrig hur länge man vill hålla på!? Hoppas på en rolig kväll och har egentligen inga tvivel - Herre gud - gräddan av gräddan, hur fel kan det bli??? :)

Nu: grillchips och bok.

So lyx. /A

Inga kommentarer: