måndag 26 januari 2009

Lite vit?

Jag funderar på att vara vit ett tag. Eller i alla fall lite vit, som i inte dricka mig full hela tiden. Jag tror att det kan vara bra för mig. Min goda vän Å har informerat mig om vad som händer med serotoninet efter en bläcka och det sjunker tydligen till miniminivåer under 1-2 dagar efter alkoholen gått ur kroppen, och det kanske jag riktigt inte behöver just nu. Det är inte kul med ångest. Aldrig är det kul med ångest. Känner att jag inte vill låta hästarna rädda mig varje måndag - Då kanske det är bättre att vårda sig själv lite bättre och anpassa sig efter sin egen verklighet - När man ändå vet om att den finns... Låter det vettigt? Hmmm... Ja, det är så tankarna går här denna måndag i alla fall.

Har precis läst på http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4189290.ab och legat på golvet här och mätt min maghöjd, och jag är i alla fall inte fet. Så det så.

So förnuftig. /A

Inga kommentarer: