lördag 31 januari 2009

Jag läste en bok...

...och nu är den slut. Det var en kort bok, men faktiskt bra. Den heter, tragiskt nog "Människor helt utan betydelse" - http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9113019619 - och den har nu lämnat mig med en stor känsla av tomhet. Jag vill skicka en kram till Magnus. En liten känsla av att han faktiskt har betydelse. Det får mig att undra hur mycket likhet det finns mellan Magnus i boken och Johan Kling, författaren. Om det kanske är Johan som behöver den där kramen?

Nu har jag hur som helst börjat på en annan bok, en ungdomsroman, som heter "En liten chock". Väldigt lättläst och lättsam. :)

Fikar lite nu. Kaffe, macka och supergod pastrami. Om någon undrar om jag tänker på annat än mat, så är svaret ja. Tro't eller ej.

Ringde ridskolan och jodå, vi är på i morgon! TJOHOOOOOOO!

So hopp. /A

Inga kommentarer: