onsdag 14 januari 2009

Soppkväll med flickorna

Jag har haft flickorna här på soppmiddag. Det var V, Ma, Mi och Ci. Det är skönt att träffas utan att ha fest ibland. :) I dag blev det potatis- och purjolökssoppa (mixad, med grädde i) som var otroligt god, och bröd med väldigt vitlökigt vitlökssmör! :) Stackars alla som måste träffa oss i morgon. Ci's träningskompisar i morgon bitti, kommer tycka att hon luktar som en nyponros, typ.

Var i Morgongåva och jobbade i dag. Very nice. Fick gjort av några möten som gick bra, och det kändes skönt. Overall - det känns skönt att vardagen är tillbaka, även om jag längtar till helgen. Är det inte lite märkligt? :)

I går kväll var jag hos fina G. Vi hade så himla... Roligt, mysigt och bara lugnt, på en gång. Nu messade han för en stund sen och berättar - för nyfiknaste Annan - att han har köpt nåt till mig. Till mig! Nu undrar jag hur jag ska kunna sova!?

Och förresten. I morgon ska jag och G bli miljonärer. Egentligen har vi varit det ända sen i lördags, det är bara det att vi inte vet det riktigt än. Typ. Fick en Triss av G som jag vann 50 spänn på, och så löste jag in dem i lördags, och nu ligger de och har miljonvinster på sig i min väska. Bra, eller hur?

So nyfiken. /A

Inga kommentarer: