fredag 30 januari 2009

Lovely Lina

I går var jag och fikade med Lovely Lina. Det var helt fantastiskt närande, även om LL påstår att hon är en spillra av sitt forna jag. LL är nämligen gravid, i vecka 28, och kräks fortfarande. Jättemycket. Jätteofta. Stackars stackars. Ändå sitter hon där, lika snygg som alltid, välklädd, snygg i håret och leende, och drar SKÄMT om när hon kräks, hur hon kräks och när hon inte kräks. Jag är full av beundran, och LL är, by far, den roligaste tjej jag har träffat i hela mitt liv. LL - När och om du orkar läsa det här - You made my Thursday! :)

I går kväll var jag, G, Ma, Marcus och några andra lösa personligheter på Jollen och käkade. Mycket trevligt. Min granne Malin var med, henne har jag aldrig sett tidigare, men hon hade bil i alla fall, och eftersom jag ändå bara drack Cola så fick jag köra hem. Very nice. Me like driving car. :)

Somnade vid 23.45 och gick upp 05.35... Zzzzz... Äntligen är det fredag. So fredag. /A

Inga kommentarer: