torsdag 1 januari 2009

Första dagen på 2009

Hade en fantastiskt trevlig kväll i går. Jag mötte upp G och co hos Hilding och Sofie (eller Henning och Sara, det beror på vem man frågar...) och tog ett glas champagne. När vi kom hem till mig var alla tacksamt hungriga och vi slukade nästan all plockmat och länsade så när faten på varmrätten! Underbart - I like hungry people! Många skålar och goda skratt senare for vi till hanvadhannuheter och drack mer champagne och lite öl, innan vi for in till stan för att gå på 54:a. Tolvslaget spenderade vi mitt på Medis och jag fick kyssa in det nya året med fina G! Underbara underbara människa! 54:a var så där, men vi var ju i gott sällskap, så det var kul. Tyvärr slutade kvällen när jag och G var ute och rökte och jag råkade hamna i vägen för några som slogs och fick en armbåge eller nåt i ansiktet och blev tokrädd och började grina. Som en liten sill faktiskt. Söta G var hur bra som helst och tog hand om mig så då tultade vi hem och firade in det nya året, bara vi två... Mys på hög nivå - vilket inte är svårt när man är med den man älskar...

Dagen har spenderats i ryggläge. Lite sov, lite Ivanhoe, lite kebab och lite annat...

Nu: soffa och Parlamentet med Eme-snutt.

So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja e så glad för att du har hittat G! O för att du hade en fin nyår o för att du lagar så god mat o allt. Sen blir jag lite arg på den där armbågen förstås...
Vi hade med en underbar afton. Så avslappnat, mysigt, god mat, gott sällskap och så har jag verkligen världens absoluta bästa o finaste man. Va bra vi har fått det vännen! Nu blir det sagan om ringen. Miss you. Kram