torsdag 22 januari 2009

Konstigt.

Det är konstigt. Det där med mående. Att ena dagen känns det som om hela huden består av kolsyra och man vill bara dö. Ångest som kryper, tårar som hänger bakom ögonlocken och bara vill tränga fram, hjärta som slår som en stånghammare och bara vill vila... Och nästa dag. På topp. Inget konstigt, bara som vanligt. Det är konstigt. Jag kanske är lite deppo light, typ?

Hur som, var på Bonnierförlagen i dag och hade möte med min nya chef och nu har jag en plan. I alla fall till 31 mars, och det är ju inte fy skam. Känns skönt. :)

I kväll kommer fina G och fina M den tredje hit och äter och tar en öl. Det ska bli trevligt! Jag vaknade i morse och var jättesugen på paj så det gör jag nu, gluten- och laktosfri (?) med kyckling, soltorkade tomater, basilika och fetaost! Mums!

Nu: köket.

So paj. /A

Inga kommentarer: