lördag 24 januari 2009

Och hade man inte ångest innan...

...så kan man få det nu.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4251856.ab

Jävla kärring... *muttrar* Jag skulle typ dö om jag testade. Jag måste träna. Jag måste. Men jag vill inte. Jag tycker det är tråkigt. Varför kan det inte bara räcka med att rida en gång i veckan? Eller vara billigt att rida så man hade råd att göra det flera gånger i veckan?

Hur som. Har jag berättat att jag ska på ridläger på Gotland i sommar? :) www.sindarve.se
Ska bli sååå roligt! Sommarplanen är lite ändrad nu. Det blir en vecka på Åland och sen en vecka på Gotland. Förhoppningsvis nån vecka nånstans med fina G. Och naturligtvis - hemma på västkusten med dotter och familj.

Nu väntar Ikea. Halleluja. Lönelördag. Vilken smart ide, Anna. Verkligen. Men har badrumsskåpet rasat så har det. Jag valde inte att det skulle rasa just nu. Det gjorde jag inte. Men badrummet ser ut som helvete så jag måste. Måste.

So blandad. /A

Inga kommentarer: