tisdag 20 januari 2009

Australia och umgänge

Herre gud. Jag blir tokig på tidrapporteringssystemet på jobbet. I dag har jag och Ellen stridit med det som aldrig förr och jag har till och med kallat det för k*k-h*ra (vilket är det fulaste ord jag vet...). Blä.

Efter jobbet träffade jag Lotta, Emelie och Lella på bion och vi såg Australia. Underbar film! Herre gud, innehöll allt och lite till, och i dag får jag ha glasögon för min gråtsvullna ögon behöver vila... Efter bion följde Lotta med till Solna och tog ett par öl och pratades strunt några timmar. Mycket mycket trevligt!

Var och lämnade cellprover i dag, i jävla Johannelund (hållplatsen efter Vällingby...) och det gick bra. Hoppas verkligen inte det är nåt, för jag vill inte opereras igen. Håll alla tummar du har!!!

Det har varit en bra dag. Jag är tacksam.

So tack. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Anna! Klart du känner mig. Jag lägger ut mitt liv på nätet och då får man "skylla" sig själv. Din fina kommentar hjälper mig jättemycket i tilvaron. Tack! Känner du några stora starka karlar som kan hjälpa mig att flytta möbler, så är du välkommen att höra av dig. ;)