lördag 10 januari 2009

Efter årets tråkigaste arbetsdag...

...hade jag en av årets mysigaste kvällar med min fina G. Lagade mat, tog ett glas gott rött, softade och tittade på Sagan om ringen (nä, jag hade inte sett den förut) och tyckte faktiskt om den massor. Fick sedan somna i värmen brevid finaste killen på den här sidan ozonskikten...

I dag blev det bacon- och äggfrukost, rostat bröd, kaffe och juice (jag vet, intresseklubben antecknar, men det var verkligen gott!). G åkte hem vid 13 och sen har jag korvat på sängen, läst lite och ätit chips (ja, i sängen, det får jag) och tomtat lite med Emelie. Nu ska jag snart vända mig i duschen och åka ner till Mi som är lite skruttsjuk igen stackarn. Vi skulle varit här, V, Ci, Mi och jag, men har bytt lokation och matplan så att lilla Mi också orkar vara med. Allt hon behöver göra nu är att öppna dörren för oss och tala om vad hon vill äta. :)

So soft. /A

Inga kommentarer: