fredag 30 januari 2009

Helgen smyger sig på...

Den tassar liksom bakom mig nu. Jag känner det i hela kroppen. Snart kommer fina G och möter mig, vi ska ta en AW och sen hem och laga lite god mat och bara korva. Korva, det är vi så himla bra på, fina G och jag. Vi är, skulle man kunna säga, korveriets mästare. :) Sova länge i morgon, läsa lite, jag har en 4 nya böcker med mig hem i dag, sen ska jag, Ma och Mi laga mer god mat och se en tjejfilm tillsammans. :) Härliga tider. Ma har beställt risotto med västerbottenost och spenat och Prosioutto (eller hur det nu stavas) och sallad med fetaost. Mumsfilibabba!

På söndag blir det - förhoppningsvid - extra hoppning. Jag ringde nu för att kolla om det blir och vi är bara fyra anmälda. Jag försökte få tag på T från ridningen för att övertyga henne om att hon måste komma med också, men hon hade typ ingen mottagning. Hon ringer sen, tror jag att hon sa... Jag vill verkligen att det ska bli av. Vill. Vill. Vill. Behöver, skulle man nästan kunna säga. Annars får jag fan ta en privatlektion. Eller nåt.

Nu; avsluta veckan med kaffe, planering för nästa vecka och lite samtal med the boss.

So okej. /A

Inga kommentarer: