tisdag 9 september 2008

Byta bana??

I dag har jag, inte mindre än tre gånger, haft nytta av den kunskap jag tillskansat mig på min arbetsrättskurs! :) Halleluja - Jag älskar att lära mig nya saker - Inte bara för att lära utan för att man också kan hamna i lägen där man tidigare inte ens visste att det fanns en följdfråga, utan att nu också kunna formulera och ställa en... :) Underbart! Jag kanske helt enkelt ska byta bana och bli arbetsrättsjurist istället??

Efter en lång dag, med seminarie, jobb och en halv miljard frågor, åkte jag till G (med bussen för skitgrönan stod stilla...) och har bara umgåtts. Mycket trevligt, måste jag säga. Alla sjuka hjärnspöken, släng er i väggen.

Nu är det sova fem kvart i timmen som gäller om jag ska komma upp i mina åtta... Det blir svårt annars. Har galet mycket på jobbet och måste få klart bokmässan och schemat i morgon. Tror ni det går?? Planerar att få mycket gjort, och sen komma hem, skruva ner allt i hallen och börja spackla och måla. Det är väl ett bra mål?? :)

För övrigt tycker jag att Syndikalisterna verkar synnerligen dumma. Läs mer på www.sac.se... Read and weep...

So long. /A

1 kommentar:

Hedvig sa...

Spökena borta? Sa ju det ;-) Ämneshalten har reparerat sig efter bläckan nu. *l*