fredag 5 september 2008

Jag har en diskmaskin och nu är det fredag...

...fast det är mitt i natten. Och fortfarande måste jag sova innan det är fredag på riktigt. Har haft en sååå trevlig kväll med Bonnierförlagen - Busstur med Herman Lindqvist som guide, och sen rundvandring på Skansen med flera olika författare som har berättat om sina nya böcker, Johan Theorin, Åsa Larson, Cecilia Hagen, Bob Hansson med flera. Mycket trevligt. Sen blev det lite happening och middag på Skansenakvariet och jag har både klappat spindel och tjusat orm - Jag har till och med haft en Kungsboa om halsen! Det trodde jag aldrig, men fan, det var coolt. Den var tung som fan. Och nyfiken. :) Middagen var mycket god och trevlig och det fanns gott om rödvin och gott sällskap. :)

Nu har jag och Ellen delat en taxi hem och när jag kom hem så har jag spenderat lååång stund i mitt finfina kök som numera har en DISKMASKIN!!!!! Det är så fantastiskt så jag inte ens har ord för det. DISKMASKIN. Jag ska diska hela kvällen i morgon. Massor. Bara för att jag kan. :) TACK SUPERMARIO! :)

G? Ja, han blir sötare för var dag som går... So long. /A

Inga kommentarer: