fredag 12 september 2008

Jag tror inte det är sant!

Det skulle kunna vara så att jag har fel, men jag är förälskad. Så där så jag är som fjortis och tycker det är mysigt att bli kallad töntiga saker, vill bara lägga allt annat åt sidan och bara vara med honom... Tror att jag skulle kunna ligga med honom på soffa en månad och ändå inte tröttna. I går efter IKEA hade lämnat mina grejer for jag ner på söder och bara myste några timmar och hastade sen hem. Jag har en miljon saker att göra men vad gör det? Sova kan man göra när man blir gammal..

Jag grundmålade min hall i går. Det tog sin tid. Det var jobbigt som fan, jag målade taket stående på en stol på tå. Färg överallt och asjobbigt, men nu är det gjort. Nu är det bara en gång kvar. Blä. Jag hatar att måla och förstår fan inte hur jag kunde komma på att jag skulle göra det... Men nu har jag börjat så nu är det bara vackert att göra klart. Snart, snart.

I dag: Plugg och måleri. So long. /A

Inga kommentarer: