måndag 15 september 2008

Garderobshistorien fortsätter...

...på ett riktigt jävla skitigt sätt... Jag skulle vara duktig i dag och såga till hyllplanen till garderoben (de som inte riktigt fick plats för elementet var i vägen). Sagt och gjort, såga, såga. När jag skulle placerar in dem i garderoben så hör jag ljudet av två skruvar och två plugg som slits ur väggen. HELVETE. Jaha, nu lutade garderoben 8-10 cm ut från väggen och jag ser framför mig hur Eme kommer hem, garderoben välter och mosar ungen... Ringer Ma. Kom o hjälp!!! Så Ma kom och vi försökte skruva i feta bultar i väggen. Det gick inte. Det slutade med att garderoben nu står utan spegelglasdörrarna på och är ful i hallen. Jävla garderob. I morgon ska jag till järnhandeln och köpa feta plugg och ännu fetare bultar och jag ska köra tredje gången gilt med garderobshelvetet. Går det inte, så tänker jag såga isär skiten och sälja den som brasved. Eller vänta - Jag skänker brasveden till den som hämtar den. Nån som har några tips på vad man kan göra med spegeldörrar som man inte vill ha????

För övrigt; Bra dag i skolan. Jag vet nu allt jag inte vet som jag borde veta. Jag måste läsa mer. Det ska jag göra nu. Arbetsmiljölagen. Inte lika roligt som LAS, men likaväl intressant. Börjar med Diskrimineringslagen på onsdag. Ska bli roligt.

Och för att vara positiv; Jag har en jättefin diskmaskin som låter som ljuv musik. Så det så. Och dessutom, och förmodligen det bästa av allt; en kille som "så klart" vill träffa mig i morgon. Fina fina G.

So long. /A

1 kommentar:

Hedvig sa...

hej! jag tog bort min blogg :-D. Bara så du vet. Puss