onsdag 10 september 2008

Fy fan vilken bra dag!

Jag har haft en sååå bra dag! Var på jobbet 07.15 och innan 11 hade jag gjort klart seminarieschemat, haft personalplanering och dessutom pratat allvar med min chef. :) Underbart! När jag insåg att schemat var klart, undrade jag vad jag gjort fel, så då drog jag med A-M på lunch, kom tillbaka och insåg att jag inte hade gjort fel - Jag körde metoden med papper och penna, prick här, prick där och hade inte missat mer än en liiiten detalj. Fuck, I'm good. :) Hann dessutom klarställa alla schema till bokmässan och maila ut information till all extrapersonal och är på det stora hela klar. Fy FAN vad skönt.

Efter jobbet kom Ma hit, vi lagade mat och sen har vi grundmålat lister och dörr i hallen, samt spacklat allt som skulle spacklas. Vi tog en öl också. Man skulle kunna säga måla = dricka öl. Det var gott. Som vanligt. Härligt! Tack, tack, tack söta Ma för hjälpen! Vad vore livet utan vänner??
Nu väntar jag på att Emelie ska komma hem - Hon är på matchen Sverige-Ungern på Råsunda och ringer hem och rapporterar när Sverige gör mål. Första målet hörde jag alldeles väl ända hit när jag var ut och tittade på utsikten från balkongen. :)

Nu väntar de sista urspännande sidorna i min bok (som har tagit hela 5 dagar att läsa, trots att den är så bra) och jag längtar. Got to go. So long. /A

G? Ja, men han är så söt så det gör lite ont. Fina fina G... Me like.

Inga kommentarer: