söndag 7 september 2008

För mycket tant för så mycket alkohol...


Efter en mycket trevlig hemmatillvaro med vännerna, med god mat, bra musik, många goda skratt och dans i vardagsrummet, begav vi oss till Jollen för att dansa mera. Vi var väl där en stund och dansade lite innan söta söta G uppenbarade sig och vi helt sonika flyttade ut festen på rökbalkongen. Det var nånstans här som jag insåg att jag var full. Jättefull. G och jag gick hem genom söder, och om jag snubblade 10 gånger på vägen så är det ingen överdrift. Stackars G. Han undrade säkert var det var för spöke han fått med sig hem.... *S* Kl 06.30 tog jag en taxi hem och fick åka the taxi of shame - Dagen efter kvällen före... Inser att jag är för mycket tant för så där mycket alkohol. Det får bli ordning på torpet från och med nu. Så det så.

Nu ska jag tomta ner på söder och fina G och vara trasig. So long. /A

Inga kommentarer: