lördag 20 september 2008

Jobb på en lördag...

...känns så där. Men nu har jag i alla fall fått gjort tre timmars arbete på två. Det är inte illa. Underbart när telefonen är tyst och inga människor som frågar saker hela tiden. Effektivt. Nu väntar snart brunch på Mosebacke med V, som fyller år i dag, och några av vännerna. Ska bli mycket trevligt. Det är dessutom superskön luft ute i dag - så där så man känner att hösten är här och det är lätt att andas. :)

I eftermiddag ska jag till Jaana och Steven - De ska ha nån sorts tillställning hemma hos sig, jag har inte riktigt fattat vad, men jag ska i alla fall ha med mig en mogen avokado... Antar att det ska meckas guacemole typ. Man kan ju alltid hoppas att man får sig en riktigt god Mojito också... Eller nåt. Annars lugnt i dag. Jag är trött. Fast jag sov så himla mycket i natt. Det är som att kroppen inte vill vara med... Nåja, om 9 dagar är mitt liv, as i remember it, tillbaka. Det ska bli skönt. 40-timmars arbetsvecka, lediga kvällar och helger... Underbart.

So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Men inom dom 9 dagarna ska du vara med mig i 4! Glöm inte det, för det är loooovley ;-). I miss you. Tjing i luvan