måndag 1 september 2008

Massor av lycka

Okej. Så här är det. Jag är materialist. Jag skäms, men så är det. Har fått mina nya vitvaror i dag och herregud - De är sååå fina! Alltså! Jag har nu möblerat in mina varor i mitt nya kylskåp - Helt underbart! Och söta små fina bilder på alla hyllor så man vet att här ska man ha smör, här ska man ha frukt och här ska grönsakerna ligga... Hahahah... Underbart! Och spisen! En jättefin häll, stor ugn och alldeles nya fina blanka plåtar... Det som är lite jobbigt är att jag också har en alldeles extraordinärt fin diskmaskin (http://www.electrolux.se/node38.aspx?productID=3751)som jag inte kan koppla in. För SuperMario har trillat ner några pinnhål och är numera bara Anders. Han har som "ambition" att bli klar med mitt kök under den här veckan. Jag hoppas verkligen det. Det är en plåga att se en sån fin diskmaskin bara stå och inget göra... :)

Okej. Mer lycka - för att jag är så bra och vågar stå för det jag tror på. R ringde i fredags. Jag svarade inte. Inget svar är också ett svar - Eller hur? Sen messade han i dag. Länge (flera timmar faktiskt) var jag säker på att jag inte ville svara. Sen slog det mig att han kanske fortsätter höra av sig om jag inte säger till honom att låta bli. Så då gjorde jag det. Hör inte av dig. Sen har jag inte hört nåt. Det kanske gick hem? Nån apa därute som kan tala om ifall apor i allmänhet förstår "hör inte av dig"? :) Hur som - Det känns hur bra som helst - Jag mår så mycket bättre när han inte är i mitt liv.

Och sist - Men absolut inte minst - Den gode G. Söta fina G. Hoppas Han inte är nån apa (eller, hoppas han bara är lite apa - ni vet, alla män är apor, men man kan ju hoppas på en som bara har lite apa i sig...). han frågade i dag när Anna Maria ville ses igen. Ja, i morgon, svarade Anna Maria och då sa G, då ses vi i morgon. :)

Och sist (det har jag redan sagt, men jag orkar inte radera) så ska jag iväg och rida i kväll! Underbart underbart! Släppa alla tankar på jobb, på skola, på känslor och bara vara jag. Och hästen förstås. :)

Alla ni där ute - Var lyckliga. Det är så skönt. So long. /A

Inga kommentarer: