lördag 13 september 2008

Första kärlekens födelsedag

I dag fyller min allra första kärlek 35 år. Jag hoppas att han får en riktigt riktigt fin dag med sin familj och sina vänner. Funderar på att skicka ett sms, men vet att hans fru är riktigt svartsjuk så jag vet inte om jag törs. Jag vill ju inte ställa till det för honom, men ändå... Det vore kul. Jag har ju fortfarande en sifferkombination av hans personnummer i min kod till mitt betalkort. Hahahahah... Jaja, hur som Grattis P.

Har sovit lite oroligt, en av mina bästa vänner har haft kris och vi pratade i telefon och messade flera gånger i natt... Jag hoppas du mår bättre, vännen. Jag tänker på dig.

Nu har jag vaknat, gjort riktigt gott kaffe och ätit god ciabatta med rostbiff. Rostbiff är gott. Nu tittar jag på Nyhetsmorgon, och i dag är Fredrik Reinfeldt gäst. Han är behaglig att lyssna till och inte så särskilt moderat. Jag är ju inte moderat själv (vilket ni alla vet), men mycket av det han säger är vettigt (eller så säger han det på ett sätt så att det framstår som vettigt). En riktigt god talare, helt enkelt. Poloitik handlar mer om retorik än om något annat...

I kväll; middag med fina G. Och mys. Och sova tillsammans. Längtar.

So long /A

1 kommentar:

Anonym sa...

tack så mycket du finns fortfarande på min kod du oxå haha var rädd om digg