tisdag 2 september 2008

Jobbat dårå...

Varit på jobbet i dag. Massor av tankar på skolan och hade helst velat läsa lite mer inför i morgon, men så blev det inte. Har jobbat i 190 och försökt få så mycket på plats som möjligt inför Bokmässan... Rekryterat en si så där 10 pers i dag, och börjat sätta seminarie-schemat som är på 187 rader. Typ... Halleluja. Det blir säkert bra...

Efter jobbet for jag till G. Söta söta G. Nu är det läskigt. Jag tycker om honom. Jag blir glad av honom. Jag blir varm när han ser på mig. Galet underbart härligt - Men fan vad läskigt. Nu finns risken att jag blir CP och antingen beter mig som ett psykfall, eller att jag börjar leta fel och dissar honom för att det är "lättare". Are you with me?? Man skulle ju kunna hoppas att jag litar på honom och faktiskt tror honom när han säger att han tycker om mig och tycker att jag är fin... Det är ju ett alternativ... Det här känns så himla himla bra. Jag tycker faktiskt jag är värd det här. Jag har fan trampat i hundbajs så många gånger så nu är det faktiskt min tur att få gå en väg utan bajs. Så det så.

Ska krypa ner i sängen och läsa en bok. Inte lagtext, inte personaljuridik. Bara en bok.

So long. /A

Inga kommentarer: