måndag 8 september 2008

Väldigt liten verkstad...

...var det i går em. G och jag låg ner i 8 timmar. Någon gång under de 8 timmarna reste vi oss, gick till McD och gnällde för att det tog så lång tid. Resten av tiden låg vi som sagt ner. Det var skönt. Har lite ångest för att jag var så full i lördags. Hoppas det inte ligger mig i fatet... Har feta hjärnspöken i dag, och tycker inte jättemycket om mig just nu, men jag hoppas att det snart går över. Jag kanske ska sätta in lite saker i diskmaskinen och köra den, för att höja dosen av lyckohormoner i kroppen??

I dag har jag haft seminarie-förberedning. Bra för att reda ut tankar och undringar och jag ser fram emot seminariet i morgon. Jag ska fila lite mer på mina uppgifter och pränta in alla paragrafer så att de sitter. Jag tror förresten att jag snart kan skriva paragraftecknet utan att behöva aktivt tänka på vad jag gör... *S* Det är jätteroligt att titta när folk skriver det för alla tragglar och gör olika... Tänk på det nästa gång du ser nån som ska skriva det...

So long. /A

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Nu förstår jag hjärnspökena. När jag får ihop det med en packad kväll. Det hänger ihop med det ämne (seretonin tror jag) i hjärnan som påverkas när alkoholen lämnar kroppen och ger vissa människor starka olustkänslor. Detta har jag läst mycket mycket om serru´. Tydligen så kan det avhjälpas med bananer, choklad och cashewnötter!

Hedvig sa...

Med andra ord; det går snart över ;-)