fredag 5 september 2008

Rödvin mitt i veckan är inte bra...

... så är det. Oavsett facktillhörighet... *S* Alltså, det var tungt att gå upp i morse även om jag kom i säng i någorlunda tid i går... Kände hur rödvinet skvalpade omkring i hjärnan i morse och de tre första timmarna på föreläsningen i dag var tunga. Sen var det lunch hos Je och baby M och det var såå mysigt! Grönsaker i grön curry och ris, och sen supergott kaffe efter - Mums!

Efter skolan ringde jag G och åkte dit. Supermysigt. Det skulle kunna vara så att jag är flickvän. Jag liksom. Hur hände det? Hur som - jag känner mig sååå glad när jag är med honom, han är så fin och så bra, att allt det där med apor känns avlägset - hur hände det?? Och händer det mig? I alla fall - G är fin. I kubik. :)

So long. /A

1 kommentar:

Hedvig sa...

Vilket härligt inlägg. Tänk om det faktiskt kan få vara bra den här gången! Jag vet hur det är... en vacker dag funkar det bara ;-). TÄNK INTE! Puss