söndag 31 augusti 2008

Det bor en fin kille på söder....

...om det är någon som undrar. Han heter G och har i dag varit och fikat med mig, och gått hand i hand med mig genom Gamla stan... Han till och med stannade och pussade på mig vid Slussen. I dagsljus. Herre gud - Det är så sjukt längesen någon var så här fin med mig, och jag så här fin med någon. Underbart härligt, men ack så läskigt. Vad ska gå fel nu??? (Ajabaja Anna, inte tänka så, det får man inte, det blir inte bra! Men va fan, hur tar man bort det dååå????). Efter några timmar på soffan följde han mig till t-banan och... Mmmm... Han är bara helt fin.

Nu lagar jag söndagsstek. Mums. Söndagsstek, kokta potatisar och morötter och gräddsås. Underbart gott! Det doftar sååå gott här nu. Ma kommer förbi på middag. Vi är överens om att söndagar inte hör till helgen, när man pratar om att dricka alkohol, så vi kan ta ett glas rött utan att förstöra Mas vita helg.... :)

So long. /A

Inga kommentarer: