måndag 25 augusti 2008

Äckliga fiskmåsar och underbara hästar...

Alltså. Att vara i Solna när det är match på Råsunda, är som att vara på västkusten när fiskmåsarna häckar - Det är ett jävla liv och en satans massa skit... Varför måste dessa helvetes supportrar skrika och skräpa ner så förbannat??? Inte fan åker jag utanför deras hus och kastar skräp bara för att jag skulle gilla att göra nåt roligt i deras område - För man måste väl ändå anta att det är roligt de vill ha??? Nä hörni, skärp er, era små glin...

Nog om det. Jag har varit och ridit på den nya ridskolan! Det var superkul! Jag fick rida en häst som heter Strong Taste och hon är 172 cm i mankhöjd... Hahaha, lilla Anna kort i rocken hade vissa problem att sitta upp - stigbygel var ju i axelhöjd, och riktigt vig vill jag inte påstå att jag är, men det gick hur som bra. Hon var en trevlig häst, men hade lite "ridskola" över sig så jag tror jag får åkalla högre makter i morgon för att ta hand om insidan av mina lår...

Nu mumsar jag chips och dricker en liter vatten... Snart väntar kudden och min bok. Just nu läser jag "Sjuårskrisen", en bok om ett par som just fått barn och vartannat kapitel är från hennes synvinkel och vartannat från hans. Otroligt rolig läsning! :)

So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

Den vill jag med läsa!! Får man rabatt om man e mässans flitigaste? ;-)