torsdag 7 augusti 2008

På väg hem från Paradiset....

Sitter och guppar på Ålands hav - eller kanske gungar är mer korrekt. Det blåser lite ute. Är ganska suktigt bakis efter de kolossala mängder jag lyckades få i mig i går. Minst en flaska vin, troligen mer, och i alla fall 11 öl... Och då har vi räknat snällt... Vad FAN är det för FEL på mig?? Jag trodde efter i söndags att jajabullar, den här gången lärde jag mig. Men nä. Varför skulle jag det??? Ma skjutsade oss i alla fall, och vi har ätit tokgod, glutenfri pizza på Adlon, med massa salami och annat fett på. MUMS! Nu sitter jag här och undrar hur jag ska orka gå till taxfreen och få med mig en låda öl hem... Jag kan ju inte komma hem utan öl?? Hur skulle det se ut?

Det kommer att vara stor lycka att komma hem i dag. Städerskan har varit där. Halleluja! Jag älskar mig för att jag unnar mig den lyxen. :)

G har lovat att försöka att inte vara så söt om han inte träffar en rödhätta från Solna. Då har jag sagt att han får vara söt. Men bara om han utnyttjar det... :)

So long. /A

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK för underbara dagar! Vädret har inte alltid varit med oss, men det gör ju inget. Är man i paradiset är det ju vackert hur som!

Inatt blir det sova i Saga för mig.. Får se hur länge det dröjer innan jag tassar upp och viker ihop mig i obekväm ikea-soffa.. Det lär ju va lite flygfän och spindlar där..... Och så lär jag ju vaggas till sömnen...

Love you!