söndag 17 augusti 2008

Ömma fötter och whiskey-röst...

Ömma fötter och whiskey-röst är bra beskrivande ord för dagen. Hade en galet kul kväll i går, dansade så jag tror fötterna fick en chock! Ci, Mi och jag åt lite god mat här innan vi trallade över till Jollen och träffade Ma. Hade en ytterst intressant konversation med den roliga taxi-chaffisen på väg dit och höll sen på att bli överkörd när jag gick mot rött över gatan - Ja, det var på den nivån - Snygg, odödlig och med rätt att säga vad jag vill... Hahaha.. Körde en schlagervända med Ci och det var, som vanligt, det roligaste av det roliga! Hon är fan heeelt otrolig! :) Träffade massa roliga människor, en del inte fullt lika roliga, och en del som faktiskt inte var roliga alls. Egentligen spelar ju det där ingen roll när man är ute med sina flickor - Man har ju roligt oavsett vilka nissar som är runt en då. :)

Har just ringt min dotter på 6 olika nummer innan jag till slut hittade henne. Hon fick sig en skrapa i stil med "om jag ska fortsätta att betala för din mobiltelefon så ser du till att ha den med dig och svarar när jag ringer". Hon svarade "oj". Så var det med det.

Sitter inkorvad i mysbrallor och fleecetröja och tycker att vädret är helt underbart! Regn och kyla passar perfekt en dag som denna. Just nu finns det nog bara en sak jag behöver...

So long. /A

Inga kommentarer: