fredag 1 augusti 2008

Tre löften

Okej. Tre löften till mig.
1. Jag ska känna som jag gör just nu, när jag inser att speciell (hädanefter kommer han bara att kallas R) inte är mannen i mitt liv - Hade han varit det så hade han älskat mig. :)
2. Jag ska sluta leta efter mannen i mitt liv, han kommer när han kommer, och tills dess ska jag låta männen leta efter mig.
3. Jag ska njuta av varje dag, oavsett vad det gäller, även om det är destruktivt - så länge det får mig att må bra. :)
Hur låter det? :) Jag tycker det låter fruktansvärt pretto, men skit i det. Det är ett schysst mål tycker jag. Vad tycker du?

I morgon blir det lite Solna centrum, lite fika, lite pyssel och sen Pride-fest med F. Ser galet mycket fram emot det! :) Nya människor, nya händelser och framförallt - FEST. Jag har inte varit ute sen i maj. Sen i MAJ. Herre gud. Jag börjar bli gammal... Jag tar igen det i morgon. Beware...

Nu är det snart dags för bok, säng och nakenshow...

So long. /A

Inga kommentarer: