söndag 10 augusti 2008

Söndag i augusti...

Har haft en så lugn och skön dag. Vaknade, läste, mumsade chips i sängen (the glory of being single) och gjorde sedan sjukt gott kaffe och mackor. Min lilla och jag hängde sedan runt här tills hon gav sig av för att sova hos en kompis, hon vill inte behöva gå upp 7 i morgon för att hantverkarna kommer... Lyllo henne. :) har läst och läst i dag, och blev sedan bjuden på middag hos A-M och D, och deras underbara lilla Alva - Alva kan nu säga Anna, och Alva tycker om att sitta i Annas knä och hitta på bus! :) Sötaste söta ungen på jorden!

Killar? Vad menar du? Jaha, om jag har nåt att berätta? Nä. Jag vet inte ens vad killar är...


Nu har jag röjt ur mitt kök så de kan plocka bort ledningarna och sen, sen jävlars kommer det en man (aka diskmaskin) in i mitt hem!!! Halleluja!!!


Ser fram emot jobb i morgon. Har en intervju till tjänsten som redovisningsekonom i morgon, och sedan ytterligare två på onsdag. Det är galet roligt med intervjuer! :)


So long. /A

Inga kommentarer: