torsdag 21 augusti 2008

Jag är sååå bra!

Så är det. Jag är sååå bra! :) Fan, vad det är skönt att känna så där... Det händer ju inte jätteofta, men den här veckan har jag gjort ett galet bra jobb, och känner mig verkligen nöjd. :) I dag håller jag på med lönerna och det är ju alltid uppskattat... Hahaha, bäst att inte vara FÖR nöjd så man schabblar till nåt, för det finns inget som gör folk så upprörda som när man gör fel på deras lön...

I dag börjar min dotter sjuan... Hur gick det till?? Jag kommer ihåg när hon var två äpplen hög, hade tokkrulligt hår och sa "nakanoner", och kunde charma vem som helst genom att fnissa, dra upp axlarna lite och rynka näsan... Hon charmar fortfarande folk, men inte alltid sin mamma... Den där tonårsattityden börjar slå igenom, men som tur är är hon fortfarande min lilla när det bara är hon och jag. Det bästa är när jag får ett sms från henne där det bara står "Älskar dig, mamma. Puss". Då nästan dör jag, för jag blir så varm i kroppen... :)

I kväll ska jag träffa G. Igen. Det känns bra. Hoppas att det fortsätter kännas bra och att jag inte får CP-ryck och blir så där knäpp som jag kan bli. Hur som - just nu känns det bra, mysigt och jag ser fram emot att träffa honom... :)

I morgon blir det Åland, Munknäs, med flickorna! Underbart, underbart! Vi ska basta, bada nakna, dricka öl och vara flickor! :) Hur härligt låter inte det? Är du avis? Hahah, det kan du gott vara... ;)

So long. /A

Inga kommentarer: