lördag 30 augusti 2008

Vilken vecka....

Vilken vecka det har varit... Första dagarna i skolan - Det verkar så himla bra, och jag känner redan att jag har lärt mig massor om kollektivavtal, medbestämmandelagen och om tolkningar av juridiska termer... Tokspännande! Hamnade i en grupp med några unga och en lite äldre - Tur det, för de unga verkar inte ha riktig koll... Det blir nog bra. :)

Middag med Ma och V i tisdags - Trevligt som vanligt. Jag kockade hos Ma och V diskade och Ma var värdinna. :) Helt perfekt. :) Sen träffades jag och Ma igen i torsdags. Det är så skönt att vi bor så nära tycker jag. Allt blir så enkelt. :) Vi var och tog en kebab på Lilla Råsunda... Vi kom dit vid 17-tiden och då var det redan ett visst klientel som var fulla. En torsdag liksom. Klockan fem...

I går var jag på dejt med den gode G. Han är verkligen en fin en, han. Vi åt på en grekisk restaurang på söder, delade ett par flaskor vin och bara pratade. Hur mysigt som helst. Han gör mig glad. :) Hur som, i natt har jag sovit i en loftsäng. Hahaahhaah... Den som vet nåt graciöst sätt att ta sig upp och ner i en sån, maila mig. Jag behöver tips... :)

Nu har jag ätit frukost, druckit en latte och är redo för Solna Centrum med Emelie. Vi ska shoppa lite nya skolgrejer. Sen kommer Helene och hämtar oss och vi far till Lidingö och äter med dem. Ska bli otroligt trevligt. :)

Have a nice one. So long. /A

Inga kommentarer: