måndag 18 augusti 2008

Jag gör det igen...

Jaha. Då lät jag bli att höra av mig till den gode G och vips, så hoppar han upp som gubben ur lådan och vill ses. Vad sa jag då? Ja. Men det vara bara för att han kallade mig snyggo. Hur som. Jag sa ja, och nu vet jag inte om jag vill. Blir man nånsin nöjd??? *S* Nu ska jag i alla fall träffa honom, och är sketanervös - Herregud, jag kommer ju inte ens ihåg hur han ser ut???

Var på jobbet 7.05 i dag. Fick gjort en himla massa innan jag åkte till Neurologen för att kolla min skalle. Det var inget fel på mig. Spänningshuvudvärk. Jaha, tack för det. Vad gör jag nu? Fortsätter ha ont i huvet?? Gah! Nån som har några tips, så mottages de tacksamt. Gick i alla fall utanför radiologen på KS och rökte. När jag kom på vad jag gjorde skämdes jag som en hund och släckte ciggen. Hua. Det var inte roligt...

Hade möte med en amerikan på jobbet i dag som avslutade vårt möte med "We appreciate your business"... *S* Tänk att alla amerikaner alltid säger det... Vad mer får man?? "We appreciate your business"... Betyder inte ett jävla skit (även om de i det här fallet faktiskt visat det...).

So long. /A

Inga kommentarer: