måndag 4 augusti 2008

Det finns ingen plats som Munknäs...

Alltså... Att komma till Munknäs är som att komma hem... Jag sa till Mas föräldrar, S o B, när jag kom dit, att nu kommer era sommarbarn! :) Vi inledde vår vistelse med Jacobs bubbel och då var vi verkligen i hamn, kan man säga. :) Efter en fantastiskt god middag med forell och färskpotatis, lite vin och några öl blev det bastubad, några fler kalla och sedan somnade vi som små bäbisar hela bunten vid midnatt... Det finns inget som att somna på lillstugan, man vet att man vaknar på morgonen, får tassa ut och sätta sig i gräset eller gå på dasset... Hahah, det där passar ju inte riktigt en betongprinsessa som jag, men alltså - Jag hade gladeligen bytt min vattenklosett mot utedass om jag fick må varje dag som jag mår när jag är på Munknäs....

So long. /A

Inga kommentarer: