söndag 3 augusti 2008

Tant Anna är trasig...

Fy fan säger jag. Vilken jävla dag... Moahahahha... Det blev champagne och öl i hyfsat stora mängder i går... Vi var på förfest med Fs kompisar och sen var det Salvation-fest. Sååå många vackra män på ett och samma ställe - Och inte en enda tittade på mig. Då tyckte jag inte det var roligt så då drog vi vidare och landade på Jollen. Kära gamla Jollen! :) Träffade många roliga människor och stängde väl stället typ... Har inte sovit så värstans mycket, somnade väl nån gång vid 06.30 i morse... Det är hårt att vara tant vid såna här tillfällen. Jag tog mig ur sängen vid si så där 17-tiden, när min kära dotter gick och köpte kebab till sin trasiga mor. :) Tack älskade lilla hjärtat. Vid 19-tiden lyckades jag ta mig in i duschen och nu har jag faktiskt lyckats jobba en timme. :) Korr-läser det sista i Kummin förlags nya bok, som går till tryck på tisdag. :) Spännande!

Om jag fick hånga på Jollen??? Hehehehe... You know me... I manage.... ;)

So long. /A

Inga kommentarer: