fredag 8 augusti 2008

Dragsnäs, Föglö, Åland

Jag glömde ju nästan det viktigaste när jag bloggade i går - Att jag har bokat en stuga på Åland till nästa sommar - TVÅ HELA VECKOR! Jag är helt lyrisk - Vi tog snipan och åkte och kollade på den från vattnet och den är såååå fin! Så om någon undrar vad jag gör 1-15/8-09 så vet ni det nu. Lever lugna livet på Dragsnäs, Föglö, Åland. :)

Har sovit som en liten prinsessa i natt. Vaknade tidigt och hittade ett nattligt sms från C, som ska gifta sig i dag, där han meddelade just att han ska gifta sig i dag! Underbara C! Tänk att det blev så bra med din flicka efter alla turer! Jag är så glad för din skull och hoppas att du får finaste fina dan!

Varma tanka också till V, som är i Malmö för att begrava sin moster. Hoppas att du får en fin dag, allt det sorliga till trots. Kram till dig.

Nu har jag ätit frukost, druckit kaffe och bara drönat. Min garderob behöver mig baaadlyyy, men jag har ingen lust. Jag vill helst bara sitta här och inte göra nåt. Zappa lite, läsa lite och surfa lite. Men det betyder i så fall att garderoben kommer fortsätta behöva mig och då får jag ju dålig samvete, och det är inte kul. Det värsta är ju också att varje gång jag ska byta kläder, innebär ett mindre krig och det vore ju skönt att slippa... Jag röker lite först, så kanske lusten infinner sig?

So long. /A

Inga kommentarer: